Ve Studenci se nás na soutěži RCEN sešlo 5, a to musel létat i ředitel soutěže 🙂 Konkurence současně pořádaných soutěží F5J a RCEV byla neúprosná. Na druhou stranu, většinu pilotů (tj. 3 🙂 ) ve Studenci by na výškoměry nikdo nedostal.
Vítání soutěžících, časoměřiči s námi hráli přesilovku 🙂 .
… vypadá jako skutečný větroň…
… tedy až na přistání, ta byla občas pěkně divoká. Ono to ale v silně turbulentním prostředí občas nevyšlo nikomu 😉 .
… a můžeme 🙂 . Mirek létal s Cirrusem, od Daidala si zapomněl doma spojku křídel.
Cirrus je termický autobus, jen ta směrovka je na korekce nad zemí malá.
K3000 je nádherný žbrdlinkový eroplán.
Tato fotka mě stála -60 🙂 , protože jsem si chtěl vyfotit start a potom jsem neměl čas na opakování motorování 🙂 . Ne ne, pustá výmluva, udělal jsem blbost, a za tu se platí 🙂 . Zalétl jsem moc nízko a daleko a jen tak tak jsem se dotáhl zpátky k letišti, brzy a mimo přistávací pás, samozřejmě. V dalším kole jsem měl více štěstí a skoro ve stejném místě daleko a nízko na stoupák natrefil, ale zase jsem v silném poryvu nezvládl přistání – inu, tak to chodí.
Nejúžasnější přistávání předváděl Petr. Zapomeňte na přiblížení, zatáčky, klapky atd. 🙂 . Jenomže až mi bude co jemu a uvidím co on… A vůbec, smí mít model kolečko? A co brzděné kolečko 🙂 ? Musím dát dohromady Soliuse pro syna a ten má podvozek taky.
Toto tričko je samozřejmě modelářské, jen má být „minus šedesátka“ 🙂 .
Modelů mají úpičtí modeláři dost a létali s nimi – po soutěži 🙁 , ale každému co jeho jest. Křídla jsou z A-dvojky, zbytek veskrze moderní, pro pohodové létání ideální stroj.
Medy rozdány (tradiční cena ve Studenci) a koncem prázdnin se zase uvidíme. Děkuji moc za příjemné dopoledne na slunci v krásném Podkrkonoší a mezi stejně „postiženými“ kamarády.
Honza
29.5.2016
Děkuji za pěknou a příznivou reportáž 🙂
Petr.