Třetí kolo korespondenční soutěže RCEX začíná v sobotu 30. března 2019 a trvá do neděle 7. dubna 2019.
Pravidla jsou v liště nahoře. Výsledky prosím pište do komentářů pod tento článek nebo posílejte e-mailem na mou adresu.
Přeji silnou termiku a spolehlivou techniku 🙂 .
Honza
29.3.2019
Bohuš Belan, 31.3.2019, 11:00-13:00, Žilina, modelárske letisko Brezovec, Jasno, slabý premenlivý vietor , teplota +20 st. Model Daidalos 2500, 600 gr, motor AXI 2208 1600 KV, vrt Aeronaut 10×6″, bat Leopard Power 2S Leopard Power 1000.
Dnes bol mimoriadne pekný a teplý jarný deň. Ráno bola teplota tesne nad nulou, ale vzduch sa rýchlo prehrieval a termika bola skoro všade. Všetky lety boli podobné, po chvíli som sa uchytil v termike a keby nebolo potrebné pristáť v desiatej minúte, mohol by som lietať ďalej.
Po odlietaní suťažných letov som ešte urobil niekoľko letov len tak pre radosť pričom som preskakoval z jedného stúpaku do druhého. Spoločnosť mi robili dravce ktoré ukazovali kde to práve nosí. Už dávno som si tak dobre nezalietal.
1.let 9:55, motor 9 sec, prist 1 m, 17 bodov
2.let 9:57, motor 15 sec, prist 1 m, 21 bodov
3.let 9:59, motor 16 sec, prist 1 m, 20 bodov
Spolu 58 bodov
Bohuš
Jan Kubica, 7.4.2019 mezi 11:00 a 12:00, Vratislavice, 13 °C, vítr V 4 m/s, jasno
AH Castor, 2.5 m, Axi 2814/10, 9.5×5, 2S2200
1. let: 9:59, motor 9, přistání do 2 m = 13
2. let: 10:03, motor 25, přistání do 1 m = 28
3. let: 10:02, motor 10, přistání do 4 m = 21
Celkem 62 bodů.
Celý týden jsem byl ve studených krajích, pokud jsou tam modeláři, tak odhaduji, že létají tak 2 měsíce v roce. Těšil jsem se, že máme hotel na pláži – hmm, voda nebyla, prý pořád ještě 60 cm ledu – takže jezdil jenom ledoborec 🙂 .
Včera jsem chystal Miga na první let (viz jinde) a na RCEX jsem se dostal až po záletu a opadnutí adrenalinu 😉 .
První let byl na jedno krátké nastoupání do termiky, podruhé jsem musel zapnout motor (klasicky 🙂 ) v 8. minutě. Druhý pokus byl na káni, která byla ale hodně daleko nad lesem, alev půlce jsem si to rozmyslel – neměl jsem nervy prolétnout rozsáhlým klesákem, který mě od ní dělil. Chyba, ano, ta potvora se mi potom chechtala z výšky 🙂 . Třetí start byl na jedno motorování, prima let, akorát na přistání jsem ztratil koncentraci.
Silnou termiku a spolehlivou techniku,
Honza
Mirek Kopecký, 2.4.2019, 10:00-11:00, Líbeznice, jasno, vítr do 4 m/s
Daidalos 2000, 595g, axi 2208/20, vrtule 10×6, 2s 1600
1. let 9:54, motor 20, přistání do 5m, body: 38
2. let 9:58, motor 10, přistání do 2m, body: 15
3. let 10:00, motor 15, přistání do metru, body: 15
body celkem: 68
Vyrazil jsem na letiště dopoledne před prací, myslel jsem, že to s termikou bude slabší, ale spletl jsem se. Kromě 1. letu, kdy jsem musel v 7. minutě motorovat, jsem vždycky něco našel – docela dost mi v tom pomáhala káňata, která vytrvale kroužila nad zoraným polem vedle letiště.
Honzo, upravoval jsem si přepočtový excel, tak doufám, že jsem neudělal nějakou chybu a body sedí. Kontroloval jsem to 3x, ale člověk nikdy neví.
M
Ahoj Mirku, vychází to dobře, ale já jsem matematik, ne počtář 🙂 . Je hezké, jak jsme se vešli do 10 bodů. H.