Osmé kolo korespondenční soutěže RCEX začíná 28.9. a trvá do 4.10.2009. Přeji všem účastníkům silnou termiku a spolehlivou techniku!
Pravidla RCEX a Výpočtový formulář RCEX (Excel).
Připomínám, že se do celkového pořadí počítají výsledky 8 kol.
Výsledky prosím pište do komentářů pod tento článek nebo posílejte e-mailem na mou adresu. Děkuji. JK
Jan Kubica, 28.9.2009 14:30-15:30 hod.
Havran, MVVS3.5/960, 12×6.5, 2S2200, k=0.6 (120 W/1000 g)
1. let: 9:58, motor 28, přistání 120 cm = 608
2. let: 10:00, motor 35, přistání 260 cm = 603
3. let: 10:00, motor 39 (2x) = 577
Celkem 1788.
Takže 1800 zase nic!
Bylo zataženo takovou vysokou oblačností, ale celkem to nosilo. První dva lety byly tak nějak „v pohodě“, při třetím jsem sice odstartoval do stoupáku, ale potom jsem byl ve 4. minutě asi za minutu z 200 m na zemi, takže jsem si pomohl motorem a zase už to šlo :-). Přeji všem silnou termiku, spolehlivou techniku a hlavně pevné nervy. A konečně už tu metu někdo pokořte!
Honza
Jan Kadlec, 4.10.2009
Ion III., NEU1509/1.5Y, převodovka 6.7:1, vrtule 15×13, regulátor CC 125, Aku A123 6S, příkon 1200W, k=3.33
1.let motor 24s ( 3x ) 9:27 = 487
2.let 18s (2x ) 9:42 = 522
3.let 21s (2x ) 9:40 = 510
Celkem 1519 bodů
Ve větru 20 m/s (naměřeno na letišti)! Pro mě naprosto nepochopitelné, Honzo, klobouk dolů, máš můj obdiv.
Ahoj, těch 20m/s bylo naměřené maximum, jinak foukalo cca 10-12 m/s. Byl to boj, ale přežil jsem to já i ION. Ve vzduchu to docela šlo, ale přistání byl docela boj o přežití. Ještě že ION váží skoro 2 kg.
Roman Žampach, 3.10.2009 za soumraku
RELAX 1900, 715 g, Axi 2217/16, vrtule 11×8 (35 mm), regulátor Jeti 25 Eco, Aku 2S2200, příkon 96 W, k=0.67
1.let 9:52, motor 71, přistání 140 cm = 571
2.let 10:07, 53, 170 = 584
3.let 9:58, 50, 190 = 591
Celkem 1746 bodů.
I Roman zkouší 2-článek 🙂
Tak tentokrát jsem mohl vzhledem k dosažitelným podmínkám v klidu myšlenky na 1800 bodů opustit.
Pouze moje velká zodpovědnost k heslu „Není důležité …….ale zůčastnit se“ mne dohnala v sobotu v 10,00 hod 3.10.2009 k létání.
Počasí – nárazový vítr cca.10 m/sec a chvílemi déšť.
Také to podle toho vypadá.
SIESTA 1850mm, 680g.
MIG400/4,8+převod.5,3; 2S Lipol 1300; 13×11; 74W; K=0,272
1.let: 6:00; motor 60s; přistání 200cm= 371
2.let: 6:10; motor 60s; přistání 50cm= 384
3.let: 10:00; motor 112s; přistání 150cm(nehodnoceno)= 570
Celkem 1325 bodů
Jo kdyby se to mohlo létat dnes 5.10. kolem 15,00 jak jsem zkoušel – tak to bylo jiné kafe. Pět RCEJ letů a 3 v pohodě 10,00 min.
Zdravím Béda
PS.- Takže Honzo blahopřeji.